dimarts, 24 d’agost del 2010

Refrescar.

Cap a Punta Nati. Mira cap enrrera, Ciutadella t'abraça. I jo només desig asseure'm aquí, damunt l'asfalt calent. Observar com les façanes de colors es tornen llumets. La Lluna dalt de tot, quasi rodona, quasi perfecte vigila l'enormitat de la Terra. El cel rogenc, hem arribat tard. Posta de sol finiquitada. La terra té estries. La terra rogenca es romp darrere dels matolls verds.
***
La música estrident de les discoteques se'm fica al cap. Señora su hijo es un sol: sale y se pone, sale y..waka, waka, eh, eh! papapararpapa... El sol guaita. Tenc feina avui capvespre. Quina vessa les frisseres, l'estrés, jo-vulls. Son. També vas sortir? Sí...mai més! I no saber què dir, perquè la vessa se'ns ha menjat la llengua.
***
Avorriment matiner a la benzinera portat pel vent del sud. No aconseguesc sintonitzar la ràdio. No existeixen les emisores de jazz? L'altre dia en vaig trobar una i em va fugir. Summertime and the livin' is easy... És summertime; però no, easy. Avui capvespre Sant Bartomeu. 23 d'agost. Calada als replans de sa Platja Gran. Ferreries. Posar les coses a puesto. Confusió.
***
Cinc hores de son. 10.20. Somnis molt estranys. Ara només record la sensació de despertar-ne. La mateixa confusió. Vaig a la perruqueria. Els cabells s'han de tallar perquè cresquin amb més força. T'han crescut molt... Filosofia perruquera. Dir les coses. Com dir-les. Xafardejar. Renta'm els cabells amb aigua freda. Refresca'm les idees, els sentiments, les il·lusions, la vida.

2 comentaris:

  1. Enorme!Bona descripció d'una dia d'estiu particular. M'agrada.

    ResponElimina
  2. Molt bona entrada! Reflexe clar del teu dia a dia. Jo també record es meu darrer estiu abans d' anar-me'n a estudiar! Quina enveja sana...
    Besades i comença ja a fer paquets i maletes que no hi queda res!!!!!!!!!!!!!!!
    Joana J.

    ResponElimina