dijous, 16 de desembre del 2010

En conserva

Arriben familiars de Menorca a Barcelona per visitar els seus estudiants. Què duen a part de besades i records? Tuppers i tàpers de menjar fet. Cigrons, macarrons, llenties, formatjades, rubiols. La primera vegada que va venir qualcú (es meu germà per ser exactes) de Menorca al pis on visc, va venir carregat de menjar! Una maleta plena de menjar i menjar! És d'agrair, molt. Però no podia tancar es congelador. Vaig haver de fer mil peripècies: no cuinar durant una setmana. Llavor, clar, el meu cosí li demana a sa mare (que havia de venir cap aquí): com és que li duis menjar a na Júlia? Què és que no en té? Ara sí, siguem realistes. Que MRW te dugui cada mes una bossa plena de tàpers de lassanya i cigrons és lo més polit i deliciós que te pot arribar des de sa roqueta.
Pots de Pastís de xocolata en conserva per La Cuina Vermella.

Un matí a TV3 vaig descobrir una pàgina molt interessant sobre cuina anomenada La Cuina Vermella. Avui he anat a investigar què tal era i això. I per sorpresa meva, havien penjat una idea genial i original per regalar aquests reis. Per això, he aprofitat per treure les teranyines a aquest bloc i donar una idea a totes les mares que tenen els seus fills estudiant fora. La idea consisteix en omplir pots de vidre de conserva (dels xinos) amb massa del pastís de xocolata que més us agradi. Després el podeu decorar com volgueu, perquè tengui una aparença regalable. I voilà! Els vostres fills tindran l'armari ple de pots de pastís de xocolata en conserva per quan tenguin un antull (o antojo). 

P.S.: Gràcies, mamà, àvies i tothom que m'ha fet arribar ses delícies de caseta fetes amb amor i experiència. 

1 comentari:

  1. No hi ha de que. Com tu bé dius, ses coses fetes amb amor no costa fer-les al contrari ho fas amb molt de gust. Sobretot quan es per una part des meu cor que ara viu a Barcelona.

    Fins molt prest chula, molts, molts però molts de besos.

    ResponElimina